Aptarnavimo kokybę užtikrina ISO 9001:2008 kokybės vadybos sistema ir ISO 20000-1:2011 bei ITIL standartus atitinkanti internetinė gedimų registravimo sistema. Kokybei užtikrinti itin svarbu aukštos kvalifikacijos specialistai, šiam tikslui UAB “NBCS” dirba specialistai turintys gamintojų-partnerių atstovų sertifikatus (Microsoft, HP, Cisco, IBM, VMware ir kt.) bei nuolat keliantys savo kvalifikaciją. IT infrastruktūros priežiūra apima:
- IT sistemų auditas
- IT sistemų architektūros kūrimas
- Įrangos konfigūravimas ir priežiūra
- Įrangos atnaujinimų diegimas
- Naudotojų konsultavimas
- Techninės įrangos gedimų šalinimas
- Atsarginių duomenų kopijavimas, archyvavimas, saugojimas, atstatymas
- Tarnybinių stočių virtualizacija bei jų valdymo sprendimų priežiūra
Mūsų tikslas, taikyti lanksčius aptarnavimo modelius, pritaikant paslaugas prie kiekvienos įmonės/įstaigos specifikos.