IT sistemų aptarnavimo paslaugos

Aptarnavimo kokybę užtikrina ISO 9001:2008 kokybės vadybos sistema ir ISO 20000-1:2011 bei ITIL standartus atitinkanti internetinė gedimų registravimo sistema. Kokybei užtikrinti itin svarbu aukštos kvalifikacijos specialistai, šiam tikslui UAB “NBCS” dirba specialistai turintys gamintojų-partnerių atstovų sertifikatus (Microsoft, HP, Cisco, IBM, VMware ir kt.) bei nuolat keliantys savo kvalifikaciją. IT infrastruktūros priežiūra apima:

  • IT sistemų auditas
  • IT sistemų architektūros kūrimas
  • Įrangos konfigūravimas ir priežiūra
  • Įrangos atnaujinimų diegimas
  • Naudotojų konsultavimas
  • Techninės įrangos gedimų šalinimas
  • Atsarginių duomenų kopijavimas, archyvavimas, saugojimas, atstatymas
  • Tarnybinių stočių virtualizacija bei jų valdymo sprendimų priežiūra

Mūsų tikslas, taikyti lanksčius aptarnavimo modelius, pritaikant paslaugas prie kiekvienos įmonės/įstaigos specifikos.