ServiceDesk

UAB “NBCS”  turi internetinį paslaugų valdymo portalą (ServiceDesk) atitinkati ITIL® V3 standartą. Kuriame perkančioji organizacija gali registruoti užklausas, gauti ataskaitas apie incidentų kiekį, pobūdį, vykdymo savalaikiškumą.

Kiekvienas vartotojo kreipinys (pranešimas apie gedimus) pateikiamas tiesiogiai, gaunamas ir užregistruojamas realiu laiku veikiančiame  „NBCS“ paslaugų valdymo portale “NBCS Service Desk” (adresu: service.nbcs.lt), suteikiant kreipiniui unikalų numerį. Šis numeris toliau naudojamas visuose pranešimuose kaip unikalus konkretaus kreipinio identifikatorius. “NBCS Service Desk” Sistema prieinama registruotiems vartotojams internetu per vartotojo vardu ir slaptažodžiu apsaugotą Web sąsają lietuvių kalba. Patogi ir paprasta sistemos “NBCS Service Desk” vartotojo sąsaja leidžia bet kuriuo metu stebėti ir valdyti visas susijusias užklausas.

Interneto portalo adresas: https://service.nbcs.lt

Telefonas: +370 5 2764563
Faksas: +370 5 2764563